Κυριακή 17 Ιουνίου 2012

ΜΗ ΣΑΣ ΑΚΟΥΣΩ...


2 σχόλια:

  1. Είναι καλλίτερο από να λέω :
    Δεν μου δώσαν μισθό 300 δραχμές και σύνταξη
    Δεν μπορώ να πάρω το γάλα του παιδιού μου
    Δεν υπάρχουν φάρμακα αλλά γιατροσόφια της γιαγιάς
    Δεν υπάρχουν νοσοκομεία
    Δεν υπάρχουν φίλοι παρά επιβουλείς της περιουσίας και της πατρίδας μου
    Καταντήσαμε περίγελως και ζητιάνοι παγκόσμια
    Δεν είναι η ώρα να παίζω με τη φωτιά των διεθνιστών (αλλά πολέμιων της παγκοσμιοποίησης)

    Τώρα που η πατρίδα μου αντιμετωπίζει επείγοντα οξύτατα προβλήματα επιβίωσης , (για τα οποία έχω και εγώ μερίδιο ευθύνης ) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΕΙΝΑΙ ΧΡΟΝΟΣ να ψάχνω τους υπαίτιους, για να ικανοποιήσω μικροπολιτικούς εγωισμούς.

    ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΝΑ ΣΗΚΩΣΩ ΤΑ ΜΑΝΙΚΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΛΩ ΣΤΗΝ ΑΝΟΡΘΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΟΥ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΞΙΖΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό είναι να μάθετε να σέβεστε τη Δημοκρατία, γιατί ρεμάλια δεν είναι οι πολλοί

    ΑπάντησηΔιαγραφή